Καταναλωτές που αδυνατούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς των νοικοκυριών τους, συρρέουν καθημερινά στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ, του ΟΤΕ και της ΕΥΔΑΠ, προκειμένου να επιτύχουν διακανονισμό της πληρωμής των οφειλών, σχηματίζοντας μεγάλες ουρές.
Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την τσέπη των Ελλήνων, σε βαθμό που πολλοί δυσκολεύονται να φανούν συνεπείς ακόμα και στις πλέον βασικές τους υποχρεώσεις. Η «άτυπη» αυτή διαδικασία του διακανονισμού των οφειλών ίσχυε ανέκαθεν στις εν λόγω υπηρεσίες, ωστόσο ο αριθμός των πολιτών, που καταφεύγουν σ’ αυτήν έχει αυξηθεί δραματικά τους τελευταίους μήνες, αφού όλο και περισσότεροι «δεν έχουν να πληρώσουν», όπως λένε, ενώ η τάση είναι συνεχώς αυξητική, δεδομένων και των νέων «καυτών» τιμολογίων των επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας. .....
Στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ, στο κέντρο της Αθήνας, περιμένουν υπομονετικά άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών, προκειμένου να διευκολυνθούν για την αποπληρωμή των λογαριασμών τους. Συνταξιούχοι, μισθωτοί, άνεργοι, φοιτητές, ελεύθεροι επαγγελματίες, ακόμα και επιχειρηματίες κάνουν πρόχειρους υπολογισμούς για την αποπληρωμή των δόσεων.
«Χρωστάω 350 ευρώ. Δεν κατάφερα να πληρώσω τους δύο τελευταίους λογαριασμούς. Ο διακανονισμός που έκανα είναι για τρεις μήνες. Θα πληρώσω τον πρώτο μήνα 120 ευρώ, τον δεύτερο 100 και τον τρίτο 130 ευρώ», λέει στο ΑΠΕ η κ. Χριστίνα, συνταξιούχος εκπαιδευτικός.
«Η ΔΕΗ είναι μία επιχείρηση εισηγμένη στο χρηματιστήριο. Αυτό που την ενδιαφέρει είναι να πάρει με κάποιον τρόπο τα λεφτά της. Δεν τη συμφέρει να μην διευκολύνει τους πελάτες της, από την στιγμή που δεν έχουν να πληρώσουν άμεσα, γιατί πολύ απλά, εάν τους κόψει το ρεύμα, θα τους χάσει από πελάτες και τότε δεν θα εισπράξει τίποτα, αφού η νομική διεκδίκηση των ποσών θα της κοστίσει πολλά περισσότερα», αναφέρει ο κ. Χρήστος, επιχειρηματίας.
Σημειώνεται ότι διακανονισμός αποπληρωμής, σε περίπτωση που η ΔΕΗ κόψει την παροχή λόγω οφειλών, δεν γίνεται, παρά μόνο για εξαιρετικές περιπτώσεις. Ο Δημήτρης είναι λογιστής σε ιδιωτική εταιρεία. Σε ένα από τα γραφεία της εταιρείας, το ρεύμα «κόπηκε». «Δεν μας κάνουν διακανονισμό. Ζητούν όλο το ποσό για να συνεχίσουν την παροχή. Καλό θα ήταν να είχαμε κάνει τον διακανονισμό πριν φτάσουμε σε σημείο να το “κόψουν”. Τώρα απλά πρέπει να συγκεντρώσουμε το ποσό και να ξεχρεώσουμε», λέει στο ΑΠΕ.
Στελέχη της ΔΕΗ αποκαλύπτουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι δεν είναι λίγοι αυτοί που παρά τον διακανονισμό με την εταιρεία, αδυνατούν να ξεχρεώσουν. Πάρα πολλοί καταναλωτές «αυτοπαγιδεύονται», επισημαίνουν, προσδοκώντας ότι στο μέλλον θα συγκεντρώσουν τα χρήματα. Δεν τα καταφέρνουν, οι λογαριασμοί τρέχουν, με αποτέλεσμα να διογκώνεται το χρέος τους και να φτάνουν σε σημείο να μην έχουν ρεύμα.
Καλό θα ήταν, σύμφωνα πάντα με τα στελέχη της ΔΕΗ, ο καταναλωτής να είναι συνεπής με τις υποχρεώσεις του, όσο δύσκολο και αν είναι γι αυτόν, γιατί στο τέλος, σε πολλές περιπτώσεις, ο διακανονισμός, αντί να τους εξυπηρετεί, τους δημιουργεί ακόμα σοβαρότερα προβλήματα. Σημειώνουν, δε, ότι η ΔΕΗ πάντα στεκόταν και θα συνεχίσει να στέκεται στο πλευρό του καταναλωτή, ιδιαίτερα στην δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Πηγή: ΑΠΕ
Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την τσέπη των Ελλήνων, σε βαθμό που πολλοί δυσκολεύονται να φανούν συνεπείς ακόμα και στις πλέον βασικές τους υποχρεώσεις. Η «άτυπη» αυτή διαδικασία του διακανονισμού των οφειλών ίσχυε ανέκαθεν στις εν λόγω υπηρεσίες, ωστόσο ο αριθμός των πολιτών, που καταφεύγουν σ’ αυτήν έχει αυξηθεί δραματικά τους τελευταίους μήνες, αφού όλο και περισσότεροι «δεν έχουν να πληρώσουν», όπως λένε, ενώ η τάση είναι συνεχώς αυξητική, δεδομένων και των νέων «καυτών» τιμολογίων των επιχειρήσεων κοινής ωφέλειας. .....
Στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ, στο κέντρο της Αθήνας, περιμένουν υπομονετικά άνδρες και γυναίκες όλων των ηλικιών, προκειμένου να διευκολυνθούν για την αποπληρωμή των λογαριασμών τους. Συνταξιούχοι, μισθωτοί, άνεργοι, φοιτητές, ελεύθεροι επαγγελματίες, ακόμα και επιχειρηματίες κάνουν πρόχειρους υπολογισμούς για την αποπληρωμή των δόσεων.
«Χρωστάω 350 ευρώ. Δεν κατάφερα να πληρώσω τους δύο τελευταίους λογαριασμούς. Ο διακανονισμός που έκανα είναι για τρεις μήνες. Θα πληρώσω τον πρώτο μήνα 120 ευρώ, τον δεύτερο 100 και τον τρίτο 130 ευρώ», λέει στο ΑΠΕ η κ. Χριστίνα, συνταξιούχος εκπαιδευτικός.
«Η ΔΕΗ είναι μία επιχείρηση εισηγμένη στο χρηματιστήριο. Αυτό που την ενδιαφέρει είναι να πάρει με κάποιον τρόπο τα λεφτά της. Δεν τη συμφέρει να μην διευκολύνει τους πελάτες της, από την στιγμή που δεν έχουν να πληρώσουν άμεσα, γιατί πολύ απλά, εάν τους κόψει το ρεύμα, θα τους χάσει από πελάτες και τότε δεν θα εισπράξει τίποτα, αφού η νομική διεκδίκηση των ποσών θα της κοστίσει πολλά περισσότερα», αναφέρει ο κ. Χρήστος, επιχειρηματίας.
Σημειώνεται ότι διακανονισμός αποπληρωμής, σε περίπτωση που η ΔΕΗ κόψει την παροχή λόγω οφειλών, δεν γίνεται, παρά μόνο για εξαιρετικές περιπτώσεις. Ο Δημήτρης είναι λογιστής σε ιδιωτική εταιρεία. Σε ένα από τα γραφεία της εταιρείας, το ρεύμα «κόπηκε». «Δεν μας κάνουν διακανονισμό. Ζητούν όλο το ποσό για να συνεχίσουν την παροχή. Καλό θα ήταν να είχαμε κάνει τον διακανονισμό πριν φτάσουμε σε σημείο να το “κόψουν”. Τώρα απλά πρέπει να συγκεντρώσουμε το ποσό και να ξεχρεώσουμε», λέει στο ΑΠΕ.
Στελέχη της ΔΕΗ αποκαλύπτουν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι δεν είναι λίγοι αυτοί που παρά τον διακανονισμό με την εταιρεία, αδυνατούν να ξεχρεώσουν. Πάρα πολλοί καταναλωτές «αυτοπαγιδεύονται», επισημαίνουν, προσδοκώντας ότι στο μέλλον θα συγκεντρώσουν τα χρήματα. Δεν τα καταφέρνουν, οι λογαριασμοί τρέχουν, με αποτέλεσμα να διογκώνεται το χρέος τους και να φτάνουν σε σημείο να μην έχουν ρεύμα.
Καλό θα ήταν, σύμφωνα πάντα με τα στελέχη της ΔΕΗ, ο καταναλωτής να είναι συνεπής με τις υποχρεώσεις του, όσο δύσκολο και αν είναι γι αυτόν, γιατί στο τέλος, σε πολλές περιπτώσεις, ο διακανονισμός, αντί να τους εξυπηρετεί, τους δημιουργεί ακόμα σοβαρότερα προβλήματα. Σημειώνουν, δε, ότι η ΔΕΗ πάντα στεκόταν και θα συνεχίσει να στέκεται στο πλευρό του καταναλωτή, ιδιαίτερα στην δύσκολη οικονομική συγκυρία.
Πηγή: ΑΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου