Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Ντόρα: “Οι άλλοι φταίνε..εγώ ΟΧΙ “

Δείτε στο video, στο τέλος του άρθρου, τι δήλωσε μεταξύ άλλων η κ. Μπακογιάννη, σε συνέντευξη της στο New Europe.

Δεν ψήφισα ποτέ νόμους που να ενθαρρύνουν την διαφθορά  !!!

Ρωτάει ο δημοσιογράφος: Στην Ελλάδα έχετε μιλήσει πολύ σκληρά για την κυβερνητική διαφθορά. Είχατε δει τέτοιου είδους διαφθορά ενώ ήσαστε ΥΠΕΞ, ή σε άλλες θέσεις στην κυβέρνηση; “
Προσέξτε την απάντηση
“Ξέραμε ότι στην Ελλάδα υπήρχε μια κάθετη διαφθορά,από πάνω προς τα κάτω, και ξέραμε…ξέρουμε το τίμημα και εγώ συχνά μίλαγα ακόμα και όταν ήμουν υπουργός.....
Και νομίζω ότι υπάρχει ένα θέμα, που ο Έλληνας ποτέ δεν θα συγχωρήσει, την αίσθηση ότι, η πολιτική τάξη έχει ψηφίσει νόμους που πρακτικά δεν επιτρέπουν στην δικαιοσύνη να τους φτάσει-ακουμπήσει..
Είμαι ευτυχισμένη ώστε να πω, ότι ποτέ δεν ψήφισα τέτοιους νόμους.”
Δηλαδή τι θέλετε να μας πείτε κ. Μπακογιάννη ότι, ψηφίστηκαν νόμοι επί Ν.Δ νόμοι που ευνοούσαν την διαφθορά και εσείς δεν τους ψηφίσατε;;
Γιατί κάτι τέτοιο υπαινίσσεστε με τα λεγόμενά σας…
Μήπως κ. Μπακογιάννη μπορείτε να μας δώσετε, ένα συγκεκριμένο παράδειγμα-περίπτωση κάποιου τέτοιου νόμου, που δεν ψηφίσατε;
Οι άλλοι ήταν κακοί και εγώ ήμουν η καλή, ας πούμε..
Οι άλλοι φταίνε, όχι εγώ..

Μήπως ζούμε σε άλλη χώρα;


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: