Παρασκευή 25 Μαρτίου 2011

Κατάθεση τιμής από τον άγνωστο Έλληνα πολίτη

Από τον άγνωστο ελεύθερο άντρα προς το άγνωστο ελεύθερο Έλληνα αγωνιζόμενο προς εσένα που έδωσες τα πάντα για να χαρώ εγώ την ελευθερία την δημοκρατία την ευημερία την πατρίδα την ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ.

Λοιπόν άγνωστε ελεύθερε Έλληνα ηρωικά πεσόμενο στα πεδία των πολεμικών και πνευματικών μαχών σου μηνύω ότι απ’ όλα αυτά που είχες καταφέρει τίποτε δεν έμεινε και αυτό γιατί πριν καταφέρει ο λαός να ορθοποδήσει βγήκαν από τις τρύπες τους οι κιοτήδες που λουφάζαν στην διάρκεια των αγώνων με αποτέλεσμα να καταδυναστεύσουν τον τόπο πουλώντας κάλπικη δημοκρατία ,και είχαν και πουλούσαν δημοκρατία διότι αυτοί στους αγώνες δεν χάσανε τίποτε , καπηλευτή κανε την δόξα σου , καπηλευτή κανε την δημοκρατία και την ελευθερία που δημιούργησες και έχοντας τα μέσα μεταποιήσανε κάθε ιδεολογία φέρνοντας την στα μέτρα τους και ποια είναι τα μέτρα τους ;;;

Τα μέτρα τους λοιπόν είναι ή μάλλον ας στο πω μοντέρνα how match money αυτά είναι τα μέτρα τους .Δεν προλάβαμε λοιπόν να χαρούμε την πατρίδα μας γενιές τώρα ,πιο πολύ την χαρήκαν οι τούρκοι 400 χρόνια σκλαβιάς παρά εμείς 190 χρόνια ¨ελευθερίας σωματικής ¨ και πολύ λιγότερα χρόνια πραγματικής ελευθερίας.....


Η γενιά των παππούδων μας με τα κορμιά γεμάτα σφαίρες και κακουχίες ,οι πατεράδες μας γεμάτοι στερήσεις και αγωνίες , άσε το παιχνίδι αριστερά κέντρο δεξιά και το ¨ήσουν μέσα στο πολυτεχνείο ή έξω από το πολυτεχνείο¨ , τελικά οικονομικό ήταν πάλι το πρόβλημα , όλοι τώρα έχουν προκοίλια και εξοχικά στην ίδια παραλία και διαμερίσματα στο Κολωνάκι .

Μετά ήρθε η σειρά της γενιάς μου ,εμείς κάναμε το λάθος να μην έχουμε ζήσει όλα αυτά άρα αυτεπάγγελτα αποκληρωθήκαμε από κάθε δικαίωμα προς την πατρίδα .
Βέβαια δεν μας το είπαν κατάμουτρα απλώς φροντίσανε να μας αφανίζουν επιμελώς και άρχισαν από την ψυχή μας αφήνοντας μας απαγορευμένα αμόρφωτους ,από μικρή ηλικία μας κάνανε να ντρεπόμαστε οτιδήποτε Ελληνικό
Γιατί για τα σχεδιά τους είναι επικίνδυνο να διδάσκεσαι οτιδήποτε Ελληνικό , έτσι μας κρύψανε ιστορία ,παιδεία ,θρησκεία μόνο κάτι αγαλματάκια τσολιάδες κρατήσανε να τα βλέπουμε εμείς και οι τουρίστες , και για την συντήρηση όλης αυτής της παρακμής μας ποτίζανε με το κερασάκι της αμορφωσιάς δηλαδή ναρκωτικά και
φυσικά αλκοόλ .

Παρόλα αυτά τρικλίζοντας προσπαθήσαμε να σταθούμε στα πόδια μας και τα καταφέραμε(Έλληνες ήμαστε) ,αλλά τότε άρχισε η τέλεια ξεφτίλα της ελληνικής υπόστασης με την συνεχή προσπάθεια να μας κάνουν οικονομικά εξαρτημένους ,έτσι άρχισε ο βομβαρδισμός των καταναλωτικών αγαθών , στο βομβαρδισμό αυτό ισοπεδώθηκε κάθε ιδεολογία κάθε ηθική κάθε θρησκεία ,όπλο τους ο ναός των γνωμολόγων ο ναός της ξεφτίλας ο ναός που όλοι οι βαρβαρόσποροι προσκυνάνε το ονομά του ¨ιδιωτική τηλεόραση¨
Δεν τους αρκούσε αυτό όμως , θέλουν την τέλεια θανάτωση της ελληνικής ιδεολογίας έτσι άρχισε η διαστρέβλωση κάθε λέξης κάθε ιδεολογίας σχετικά με την πατρίδα την ηθική ,την θρησκεία ,και για να πετύχει αυτό δώσανε πλούτο και εξουσία στο κάθε άπληστο λαμόγιο στο κάθε αδίστακτο κομματόσκυλο τους ,έχουν λοιπόν στην δουλέψει τους τον κάθε λυσσασμένο για χρήμα και δόξα ,τον κάθε έτοιμο να υποστεί την οποιαδήποτε ξεφτίλα , χρησιμοποιώντας τον έτσι ως πρότυπο για τους υπόλοιπους βλακωδώς ναρκωμένους συμπατριώτες μου


Ήρθα όμως ως εδώ για να σου μηνύσω και ένα ευχάριστο γεγονός ,το αίμα μου χτύπησε μες στο κορμί μου και τα Ελληνικά συστατικά της Αιτωλικής καταγωγής μου εξεγερθήκανε .
Στην αρχή φοβήθηκα η δύναμη που αισθάνθηκα έκανε το πνεύμα μου να αιωρηθεί η συνειδητοποίηση ότι ως Έλληνας μπορώ να υπάρχω και να ζω μόνο ελεύθερος με έφερε σε σύγκρουση με τα κάγκελα που στήνονται γύρω μου .
Το προγονικό μου αίμα μου μήνυσε με ξύπνησε για τα καλά , μου θύμισε εσάς τους άγνωστους ηρωικά πεσόντες ,μου θύμισε το συμβόλαιο που οι Έλληνες είναι υποχρεωμένοι λόγω της φύσεως τους να τηρούν ,το συμβόλαιο τον δύο λέξεων
Ελευθερία η Θάνατος
Η επιλογή εύκολη το Ελληνικό πνεύμα από μόνο του διαλέγει και αφού δεν μπορεί να ζήσει σε ένα κόσμο ξεφτίλας και διασυρμού όπου η ελευθερία δεν υπάρχει τότε η επιλογή είναι Θάνατος .(πόσο θα χαίρονται τώρα οι βαρβαρόσποροι δούλοι της εξουσίας )

Μη βιάζεστε όμως εθνικοί προδότες να χαρείτε βλέποντας τον ξεπατωμό ενός ακόμη Έλληνα γιατί όπως σας είπα είμαι Έλληνας Αιτωλός και το αίμα μου με προστάζει να πεθάνω ως Έλληνας, και ξέρετε πως πεθαίνει ένας άντρας του γένους μου ;;;
Θα σας πω εγώ λοιπόν γιατί την ιστορία την έχετε παραποίηση ,το έχετε ξεχάσει το «αλωνάκι» δεν συμφέρει να θυμόσαστε την ιστορία θα σας φέρει σε σύγκρουση με την συνείδηση σας (αν έχει απομείνει τίποτε από αυτή) γιατί θα βλέπατε πως ποτέ ως Έθνος δεν προτιμήσαμε την άρνηση της Εθνικής μας ταυτότητας καθώς και της Πίστεως μας και των δημοκρατικών μας ιδεολογιών σε αντάλλαγμα να ζήσει το θνητό μας σώμα σε μια κοινωνική και πολιτική παρακμή .
Ο Έλληνας για όσους δεν θυμούνται πεθαίνει ΠΟΛΕΜΏΝΤΑΣ πνευματικά και σωματικά ως αγριεμένο λιοντάρι με λύσσα (ξέροντας από την ιστορία ότι οι εσωτερικοί αλλά και οι εξωτερικοί εχθροί μας δεν δείξαν πότε έλεος ούτε στα παιδιά μας ούτε στις συμπολεμίστριες γυναίκες μας ούτε στα Ιερά μας ).
Έτσι λοιπόν ο Έλληνας πολεμάει με λύσσα πνευματική και με όλοι τη δύναμη του μυαλού του και της ψυχής του αγνοώντας φυσικά και υλικά εμπόδια η ψυχή είναι ανώτερη αυτών ,και τέλος και με το ίδιο του το σώμα αντιστεκόμενος και αγωνιζόμενος μέχρι την ελευθερία της ανθρώπινης υπάρξεως και αν ο θάνατος έρθει πάνω στον δίκαιο αγώνα τότε γίνεται τέλειος Έλληνας δηλαδή «όν του φωτός».

Πιστεύω να σταθώ αντάξιός απέναντι στο ηρωικό σας μεγαλείο



Με τιμή Γεώργιος ορεινή Αιτωλία

Δεν υπάρχουν σχόλια: