Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Σατιρικά Ποίηματα

Γραμμάτια και επιταγές κανένας δεν πληρώνει, τις κάρτες και τα δάνεια τα ρίξανε κανόνι.

Παραμιλούν στο δρόμο !
Σήμερα δε γελάει κανείς, στην Ευρώπη, κάναν κλινικές γέλιου για να γελάει ο κόσμος, τον κόσμο τον έχουνε πικράνει.
Γι' αυτό αποφάσισα να γράψω σατιρικά για να γελάσει κάθε πικραμένος.
Οι Έλληνες ήταν γελαστός και Χαρούμενος λαός με επιταγές ακάλυπτες πώς να γελάσεις. Οι πλούσιοι πείνασαν και οι φτωχοί τα τίναξαν. Γραμμάτια και επιταγές κανένας δεν πληρώνει, τις κάρτες και τα δάνεια τα ρίξανε κανόνι.
Πολλοί φίλοι μου διάβασαν και διαβάζουν τα σατυρικά ποιήματά μου, που δημοσιεύθηκαν σε εφημερίδες και περιοδικά......

Δεν δημοσιεύθηκαν όλα και γι' αυτό τα ήθελαν συγκεντρωμένα σε ένα βιβλίο. Το βιβλίο αυτό είναι πλέον πραγματικότητα και βρίσκεται στη διάθεσή τους.
Είναι το δεύτερο βιβλίο μου σατυρικό που κυκλοφορεί στο Νομό Λάρισας.
Οι αναγνώστες του βιβλίου αυτού θα γελάσουν πολύ και θα γελούν σε κάθε περίπτωση που φέρνουν στη μνήμη τους τον Βαγγέλη, τις συντάξεις, το λουρί η αλλοδαπή, το Ολύμπιο και τόσα άλλα.
Προσωπικά αισθάνομαι ικανοποίηση, γιατί με αυτή την ποιητική μου συλλογή προσφέρω χαρούμενες στιγμές τους φίλους μου.
Γιώργος Βαλαβάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια: