Παρασκευή 24 Ιουνίου 2011

Και δεύτερη "αρνητική ψήφος" στο Μεσοπρόθεσμο από βουλευτή του ΠΑΣΟΚ

Μετά το βουλευτή Κοζάνης, Αλέκο Αθανασιάδη, το ΠΑΣΟΚ έρχεται αντιμέτωπο με ακόμα μία διαρροή, με το βουλευτή Α' Θεσσαλονίκης, Θωμά Ρομπόπουλο, να ξεκαθαρίζει πως δεν προτίθεται να ψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα, που κατατίθεται στα κόμματα την Παρασκευή (24/06) και θα κατατεθεί στη Βουλή προς συζήτηση και ψήφιση, στις 27 Ιουνίου.


Μιλώντας στην εκπομπή “Πρωινή Γνώμη” του Βαγγέλη Στολάκη, ο κ. Ρομπόπουλος δήλωσε, ότι δεν μπορεί να ψηφίσει το Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα, όπου έθεσε θέμα δημοκρατικότητας και εθνικής ομοψυχίας.

“Αυτά τα πράγματα δεν μπορώ να τα ψηφίσω. Θα μιλήσω τη Δευτέρα στη Βουλή κα θα προσπαθήσω να πείσω ότι κάτι δεν πάει καλά
”, υπογράμμισε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.

Ο κ. Ρομπόπουλος τόνισε ότι θέματα όπως η ψήφιση τουΜεσοπρόθεσμου ....
Προγράμματοςαπαιτούν “εθνική ομοψυχία” και δε γίνεται μόνο το ΠΑΣΟΚ να τα ψηφίζει.

“Διαφωνώ στο δημοκρατικό τρόπο σκέψης, δεν μπορώ να μου λένε τι να κάνω. Εγώ είμαι επιχειρηματίας και έκανα πάντα αυτό που έκρινα σωστό”, υπογράμμισε ο κ. Ρομπόπουλος.

Υπενθυμίζεται, ότι ο βουλευτής Κοζάνης του ΠΑΣΟΚ, Αλέκος Αθανασιάδης, πρώτος δήλωσε ρητά, πως, αν και γνωρίζει πως θα διαγραφεί, θα καταψηφίσει το Μακροπρόθεσμο Πρόγραμμα, αντιδρώντας στην επικείμενη πώληση της ΔΕΗ.

“Δε θα το ψηφίσω. Έχω αποφασίσει. Έχω μάθει να υπηρετώ τις αξίες και τα πιστεύω μου”, δήλωσε ξεκαθαρίζοντας πως αναλαμβάνει τις ευθύνες για την απόφασή του.


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: