Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Επιστολή αναγνώστριας: Μία ΠΑΣΟΚατζού τα "χώνει" στο Γιώργο και την αυλή του!


"Μαύρο στο Μαυρογιαλούρο...."

Και δώστου τα φάσκελα να πέφτουν βροχή!
Είμαστε στην ίδια κατάσταση, θέλω να δώσω φάσκελα προς όλες τις κατευθύνσεις , έτσι για να μην αφήσω κάποιον παραπονούμενο!!
"Θα σας εξαφανίσομεν!" είπε , διότι γλώσσα λανθάνουσα αλήθεια λέει!
Όσο μας εξασφάλισε ο Μαυρογιαλούρος του '60 και ο κάθε Μαυρογιαλούρος, άλλο τόσο μας εξασφάλισε ο Γιώργος του 21ου αιώνα!
Θα , θα, θα , θα ..... ευτυχώς που ξέρουμε μπάνιο, στην Ελλάδα ζούμε, θα είχαμε πνιγεί προ καιρού!...

Αλλά Αθάνατοι Έλληνες!
Ακόμη ζούμε , και ζούμε για να ψηφίζουμε!
Διότι ωραίο το ΘΑ ... αλλά δεν τρώγεται το άτιμο!.....

Αν με ρωτήσουν τα παιδιά μου : "Μαμά τι μαγείρεψες σήμερα;;;" Δεν μπορώ να απαντήσω : "ΘΑ στο φούρνο!"
Αλλά και γι αυτό έχετε μεριμνήσει !

Μεσογειακή δίαιτα σου λέει!
Έχει πέσει φακή , φάβα και φασολάδα στο τσουκάλι που πάει σύννεφο! Δεν ξέρετε τι είναι τούτα τα φαγητά;;;
Ε που να ξέρετε!
Δε σας κυνηγάνε οι τράπεζες για το δάνειο που πρέπει να πληρώσετε! Ούτε για την επιταγή που ΘΑ έπρεπε να πληρωθεί, αλλά δεν έχει αντίκρισμα! Οπότε καλά είστε με τα αρνοκάτσικα στις σούβλες!
Μετανιώνω, που στα νιάτα μου, ως σωστή επαναστάτρια, αφισοκολλούσα τον Ανδρέα που ΘΑ έφερνε την αλλαγή!

Που να ήξερα 25 χρόνια πριν τι θα παθαίναμε 25 χρόνια μετά!
Ήμουν ιδεαλίστρια και μικρή, το τέλειο θύμα των ΘΑ.
Σήμερα λοιπόν, ώριμη και γεμάτη από ΘΑ, τόσο που έχω φουσκώσει σα μπαλόνι, δεν πάω να ψηφίσω!

Ναι εγώ που σήκωνα λάβαρα για το δικαίωμα μου να ψηφίζω για να είμαι αυτή που θα αποφασίσει ποιός την κυβερνά!
Δυστυχώς δεν αποφασίζω εγώ! Αλλά εσείς!
Και τον τρόπο με τον οποίο ΘΑ με πνίξετε πάλι εσείς!
Διότι αν και δεν τα φάγαμε μαζί, μου χρεώνετε το λογαριασμό και η πλάκα είναι ότι εγώ δεν ΘΑ έχω να πληρώσω, ενώ εσείς ΘΑ έχετε...
Έχετε κάνει τα κουμάντα σας, εγώ ήμουν τυφλή και δεν έβλεπα!
Όπου έχω το εγώ, αντικαταστήστε το με το εμείς , και δεν εννοώ εσείς, αλλά όλους τους υπόλοιπους Έλληνες!

Εσείς ανήκετε σε μια ειδική κατηγορία Ελλήνων!
Τι εννοώ!

Τρώτε και δεν πληρώνετε, κλέβετε και δε σας βάζουν φυλακή, κάνετε ρεμούλες και δεν υπάρχει δικαστήριο να σας ακουμπά, βρίζετε ο ένας τον άλλο μέσα στη βουλή και έξω είστε φιλαράκια κολλητά, λέτε θα βγάλουμε τα άπλυτα στη φόρα αλλά φοβάστε μην βγουν και τα δικά σας, οπότε κάνετε μπουγάδες στο σπίτι, με έξτρα λευκαντικά, εξ ου και είστε λευκές περιστέρες!

Και ΘΑ έρθω εγώ να σας ψηφίσω;
Όχι δα!

Αλλά δεν έχετε πρόβλημα, σας ψηφίζουν οι άνω των 60!
Άλλωστε η Ελλάδα είναι γηραιά χώρα!

Μόνο αυτοί Θα σας μείνουν, που και το γιαουρτάκι να τους κόψετε πάλι στα ίδια Θα μείνουν!

Ανδρέας και ξερό ψωμί!

Μόνο που ο Ανδρέας πέθανε και μείς οι νεώτεροι ΘΑ μεταναστεύσουμε!
Αλήθεια δεν το έχετε καταλάβει; Τα παιδιά μας φεύγουν!
Όπως έφευγαν και άλλοτε!
Καλά κάνουν!
Αφού εδώ ΘΑ πεθάνουν από την πείνα!
Αφού εδώ δεν ΘΑ μπορούν να ανοίξουν ένα σπίτι, να κάνουν ένα παιδί, για παραπάνω δεν είναι!!!
Όποιος έχει δύο, ΘΑ ανήκει στους μεγαλομεσαίους!
Αφού εδώ αν αρρωστήσουν ΘΑ πεθάνουν!
Δεν ξέρετε τι γίνεται στην Ελλάδα;

Δεν ξέρετε ότι στα κρατικά νοσοκομεία , χωρίς φακελάκι μπαίνεις στο τέλος της λίστας και μέχρι να έρθει η σειρά σου , έχεις γίνει άγγελος σε ουράνιους παραδείσους, αφού ο καλός θεός σου συγχωρεί όλες τις αμαρτίες σου, μια και ζεις στην Ελλάδα που η καθημερινότητα είναι κόλαση;;

Δεν ξέρετε;;;;

Ε! Λυπάμαι τότε, διότι αν δεν ξέρετε, κυβερνάνε βλάκες τη χώρα μου!
Και δεν ντρέπομαι να το πω!

Το άκουσα προχθές και δε μου κακοφάνηκε , όπως λογικά θα έπρεπε! Αλλά ..."ένας Παπαδόπουλος ΘΑ μας σώσει!"


Αντί λοιπόν να τρώγεστε , ανασκουμπωθείτε!

Μην τρέχετε σε Μαραθώνιους, αλλά στους δρόμους της ζωής του μέσου Έλληνα! Αυτού που το παιδί του ΠΡΕΠΕΙ να περάσει στη γενέθλια πόλη του, διότι δεν υπάρχει το ανάλογο χρήμα για να σπουδάσει πιο μακριά, αφού εστίες και κρατική μέριμνα δεν υπάρχει! Αυτού που αν νοσήσει και δεν έχει μέσον , φακελάκι ή ιδιωτική ασφάλεια , το σίγουρο είναι ότι δε ΘΑ γίνει καλά!

Αυτού που σκέφτεται να ανάψει το καλοριφέρ και βάζει το παλτό μέσα στο σπίτι, γιατί τα χρήματα , όσες περικοπές και να κάνει δεν του φτάνουν για πετρέλαιο!

Μου χουχουλιάζετε , καλά κρυμμένοι πίσω από την ΕΠΩΝΥΜΙΑ σας και από δω πάνε και οι άλλοι;;;;;

Ο λαός έχει αντοχές και ανοχές! Τελειώνουν όμως και σύντομα! Αν μας δείτε στους δρόμους να σπάμε και να ξεσπάμε, δεν ΘΑ είναι οι γνωστοί άγνωστοι , αλλά όλοι εμείς!

Σκεφτείτε το!

πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια: