- Δεν πληρώνει για νοσοκομεία, έργα, φάρμακα, επιστροφές φόρων, οφειλές σε εργαζόμενους
- Με τον τρόπο αυτό εμφανίζεται πιο "τακτοποιημένος" ο προϋπολογισμός
Στο κίνημα “δεν πληρώνω” φαίνεται ότι έχει προσχωρήσει και το δημόσιο μεταθέτοντας τις οφειλές του στο μέλλον και προκαλώντας μεγαλύτερηασφυξία στην αγορά. Το ποσό που χρωστά το ελληνικό κράτος φτάνουν τα δέκα δισ. ευρώ σύμφωνα με ρεπορτάζ της Ελευθεροτυπίας.
Μόνο το 2010 οι οφειλές του δημοσίου ανήλθαν στα 5,3 δισ. ευρώ ενώ στον ορίζοντα του 11 φαίνονται νέες περικοπές λόγω οικονομικής δυσχέρειας. ....





































